Kod | SP-GPB |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Akademia Techniczno-Artystyczna Nauk Stosowanych w Warszawie, Filia we Wrocławiu - Wydział Wrocławska Akademia Biznesu |
Kierunek studiów | PODYPLOMOWE |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Profil studiów | praktyczny |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | II semestry |
Adres komisji rekrutacyjnej | Ul. Aleksandra Ostrowskiego 22 pokój 3/14 |
Godziny otwarcia sekretariatu | 7:00 -15:00 |
Adres WWW | https://wab.edu.pl/oferta-edukacyjna/studia-podyplomowe/game-production-and-business/ |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Studia podyplomowe Game Production & Business to innowacyjny program łączący wiedzę o procesie tworzenia gier z praktycznymi umiejętnościami zarządzania i komercjalizacji projektów. Uczestnicy poznają cały cykl życia gry – od pomysłu i planowania produkcji, przez budżetowanie, zarządzanie zespołem i procesem deweloperskim, aż po marketing, monetyzację i współpracę z inwestorami czy wydawcami.
Program opiera się na podejściu praktycznym – studenci pracują w zespołach projektowych nad własnym konceptem gry i przygotowują biznesowy pitch, co pozwala im zdobyć realne doświadczenie oraz zrozumieć specyfikę i wyzwania branży gier.
Cele studiów
- Przygotowanie uczestników do pracy w roli producentów, project managerów i liderów projektów gamingowych.
- Rozwinięcie kompetencji w zakresie zarządzania produkcją gier, budowania roadmap i prowadzenia zespołów.
- Poznanie zasad monetyzacji, marketingu i community managementu w branży gier.
- Zrozumienie procesów finansowania i współpracy z wydawcami oraz inwestorami.
- Umiejętność przygotowania biznesowego pitch decka oraz prezentacji projektu gry.
Do kogo skierowany jest kierunek?
Studia są adresowane do:
- osób z wykształceniem humanistycznym, biznesowym, artystycznym czy informatycznym, które chcą wejść do branży gier,
- producentów, grafików i programistów, którzy chcą lepiej rozumieć aspekty biznesowe i organizacyjne gamedevu,
- osób kreatywnych, które chcą przekuć swoje pomysły na gry w realne projekty i potrafić je sprzedać,
- menedżerów i pracowników branży IT oraz mediów, zainteresowanych rozwojem w segmencie entertainment & gaming,
- przedsiębiorców i pasjonatów gier, którzy chcą rozwijać własne projekty gamingowe lub prowadzić zespoły deweloperskie.